Tuesday, January 16, 2007

نامه سوم-الهی قربون افشا گری تون

وای آنسه جون،الهی من قربون اون افشا گری کردنتون برم. چقده شما بامزه این.چقده قشنگ افشا گری میکنین.این افشا گریهای شما رو که میخوندم همش یاد بچگیام می افتادم.میدونید آنسه جون..آخه من که مث شما از یه خونواده اصیل و با فرهنگ نیستم که...تربیت درست و حسابی نشدم. ننه بابام همش اشتباه میکردن و چیزای غلط یادمون میدادن.مثلا یکی از اشتباهای بزرگشون این بود که اگه ما مثلا به یه آدم کچلی تو خیابون میخندیدیم و میگفتیم یارو کچله،بابای بی فرهنگمون دعوامون میکرد و میگفت این کار بده!!!!یا مثلا اگه به یه بچه که چشاش لوچ بود میخندیدیم و دستش مینداختیم،ننه بیسوادمون میزد پس کله مون و میگفت نباید به ریخت و قیافه مردم بخندی!!!ببینید چه تربیت غلطی داشتیم ما!در صورتی که من مطمئنم که اگه این کار بد بود هیچوقت یه خانم تحصیل کرده باسوادی مث شما آنسه جونم، تو افشا گریاتون این کارو نمی کردین. اینم نمونش
دوستان عزیز ، در ادامه عملکردهای احمقانه گوگوش_لاو ، ایمیلی رو براتون میذارم از*****خپل .

این شخص همون جوان رشیدی هست که خانمهای شصت ساله برای اعتراض کردن از او راهنمایی خواسته بودن !!!! ایشون هم الحق و الانصاف خیلی خیلی خوب راهنمایی کرده !!!!
یا مثلا این یکی
واقعن که خیلی بیماری****** خانم...برو خودت را به یک متخصص اعصاب و روان نشان بده بلکه شفا پیدا کنی...فکر می کنم به خاطر همان یک ازدواج نافرجامی که داشته یی این قدر روانت به هم ریخته ...نه؟


واقعا کیف کردم آنسه جون.حالا فهمیدم که فرق ننه بابای بیسواد من با پدر و مادر فهیم شما چی بوده.چقدر قشنگ نشون دادین که خپل بودن یه نفر یا بالای 60 سال سن داشتن یه عده یا طلاق گرفتن یکی دیگه واقعا چقدر شنیع و زشته وتازه به این قشنگی هم میشه از این عیب و علت های مثلا ظاهری و خصوصی مردم،پی به باطن کثیفشون برد. واقعا کاشکی من بچه شما بودم آنسه جون.انقد که شما با کلاس و متین هستین حتما بچه هاتونم به مامان گلشون رفتن.نه مث ما بی تربیتا و بیسوادا.الهی که من قربون اون افشا گریهای قشنگتون برم.کاشکی همه از شما یاد بگیرن به این نازی پته همدیگه رو بدن رو آب

3 comments:

Anonymous said...

salam
hejratam
dastet dar nakone adam fek mikone too garte
nemidoonam khabar dari ya na in anese harife man nashod id mano vase gart masdood karde yeki nist behesh bege akhe ghorboone oon hazer javabit pas chera eine nane mordeha bejaie javab dadan rafti id ra masdood kardi
dastet dar nakone edame bede yekam bekhanid be in ahmagha
rasti be nazare u anese ahmaghtare ya navid ke eine sagi mimoone ke behesh pooze band zadand hamash donbale anese ast

Anonymous said...

salam.

be nazare man fealan bayad hale pullniro ro gereft na aanse nazaret chie???

Anonymous said...

با درود بر مظهر ادب و نجابت و انسانیت ، قدرتمندترین موجود این کره ی خاکی ، باهوشترین آفریده ی خداوند ، ستاره ی شهیر شرق ، آنسه (ع)
....خداوندگار زمین ملایکش را برای محافظت از بنده اش به رشت گسیل نمود و کاینات را به پرستش برترین آفریده اش امر فرمود و عزراییل را به گرفتن جان دشمنانش فرمان داد ... باشد که عبرتی باشد برای تمامی بدکاران ، آنان که فساد می کنند و بر آنسه (ع) ایمان نیاوردند