Tuesday, January 16, 2007

نامه دوم-شما رئیس بودین؟

وای آنسه جون،میخوام یه چیزی بگم روم نمیشه. خاک به سرم. آخه من که به اندازه شما سواد سرم نمیشه .همینجوری میشینم فکرای بیخودی میکنم.چن روز پیشا یکی میگفت که شما یه چیزی حدود سه سال مدیر همون گروهی بودین که پر پیرزن خنگ و بچه مفنگیه!!!من گفتم نه امکان نداره!آخه آنسه جون با این همه فهم و کمالات ،3 سال مدیر اون گروه؟ منکه باورم نمیشد.ولی وقتی اون
دوستم نامه های شما رو به اون گروه نشونم داد،خب باور کردم دیگه. بعدش روم به دیوار پیش خودم گفتم که حتما آنسه نمیدونسته که این آدما چقدر ابلهن و 3 سال مدیرشون بوده!!!بعد گفتم که آخه مگه میشه؟3سال مدیر یه مشت ابله باشی و ندونی که اینا ابلهن؟پس لابد آنسه خانوم خودشم اون موقع خیلی دانا نبوده.ببخشیدا،آنسه جون،خب آدمیزاده دیگه،فکر و خیالات میکنه،البته من الان به فهم و کمالات شما شک ندارم ولی خب فکر کردم که شما اون موقع لابد خیلی بزرگ نبودین.بعدش فکر کردم که نه ....آنسه جونم همیشه همینقدر عاقل بوده ولی لابد دلش میخواسته اون بچه ها رو هم عاقل کنه،خب حق هم داشته...ولی راستشو بخواین بعد از دیدن نامه های شما ،دیدم که زبونم لال نامه های شما هیچ فرقی با نامه های بچه های اون گروهه نداشت که!!!شمام به خواننده های دیگه ایراد میگرفتین(وای الهی قربون اون طنزتون برم که چقده قشنگ شهره رو قهوه ای میکردین)بعدشم چقده قشنگ همه قربونتون میرفتن.همش آنسه جون فدات،آنسه جون چقدر شما گلین،نازین،عزیزین...بعدشم دیدم که شما هم همش عکس میفرستادین به اون گروهه.اقلا یه کرور عکس گوگوش جونم هست که امضای شما پاشه...الهی من قربونتون برم آنسه جون،یه وقت از حرفای من نرنجینا.من که همش میگم شما رو با 1000تااز این خل و چلا عوض نمیکنم.ولی خب چه کنم.هی دنبال مشخصات بلاهت تو نامه های اون گروهه گشتم،هی دیدم همشون عین همن و نامه های شما هم عین نامه های اونا بود...مثلن میخواستین فرش بدین برا گوگوش ببافن،یا واسه شهرام شب پره یه نامه ای داده بودین که دهنش یه هفته باز مونده بود و هی هم قربون صدقه بچه های اون گروهه،بخصوص همونایی شون که الان میگین چقده ابلهن رفته بودین.خاک به سرم،یه وقت فکر نکنین میخوام بگم شما دو رو دو رنگین.همینطوری گفتم اینا رو.خدا منو بکشه که شما رو ناراحتتون کردم. همش فکر و خیالای الکی میکنم.وگرنه شما کجا و اون گروه ابله کجا


2 comments:

Anonymous said...

- khodaya khodaya ta enghelabe mahdi aanseh joon ra negah daar...

- jang jang ta piroozi....

- khompareh va narenjak digar asar nadarand .. doshmanane aanseh joz khodkoshi rahe degar nadarand

Anonymous said...

man na ba anse kar daram na ba googoosh_love chon in vasat vaghean maaloom nist hagh ba ki hastesh vali fekr nemikonid behtare in doshmanihaye bachegane kenar gozashte beshe fekr nemikonid dige base.........dar zemn man yek enteghad nesbat be googoosh_love daram ke vaghty kasi be esme reza too group be googoosh goft bayad be googoosh goft betemarg ta befahme ba koochektarin eterazy movajeh nashod yaani hatta 1 nafar in mailo nakhoonde,ya tohin haye pullniro be googoosh ke ta chand mahe ghabl sokooty marg bar dar group hakem bood va alaanam ke be in fard eteraz mikonid tory raftar mikonid ke gooya az in be estelah adam kheily vahshat darid vaghean chera??????
dar payan faghat mikham begam faghat be in fekr konid che kasi va chera baese in hame doshmani beine ma shod fekr konid chera kasi mesle mehrdade asmani in hame tafraghe beine maha andakht lazeme yek meghdar be khodemoon biaim
in bache baziha ro tamam konid
fekr mikonam behtare in payam be soorate anonymous bashe ta sooe tafahom pish nayad