Wednesday, January 17, 2007

نامه چهارم- چطور دشمن پیدا کنیم؟

وای آنسه جون،الهی قربون اون مبارزه کردنتون با گروه ابلها بشم من. دیروز داشتم فکر میکردم که چقده این آنسه خانوم پیش خدا عزیزه.خوب حقشم هست.خانم به این با فضل و کمالاتی بایدم پیش خدا عزیز باشه. انقده خدا شما رو دوس داره که کمکتون کرده و همه دشمناتونو یه جا جمع کرده توی اون گروهه که شما مجبور نشین دنبال دشمن بگردین.آخه میدونین،من تحقیق کردم و میدونم که پیدا کردن دشمن این روزا خیلی سخته،آدم باید خیلی حرفه ای باشه که نه یکی،نه دوتا،400-500 تا دشمن بتونه برا خودش دست و پا کنه.شما حتما خیلی حرفه ای عمل کردین...من خودم هرچی زور زدم بیشتر از 3تا دشمن نتونستم برا مبارزه پیدا کنم.ترو خدا آنسه جون میشه یه سی دی بدین بیرون که توش به ما هم روش های پیشرفته پیدا کردن دشمن رو یاد بدین؟البته من خودم همینجوری از روی وبلاگتون چن تا روشو پیدا کردم که سعی میکنم امتحان کنم مثلا اینا
1-اینکه مثلا هرچی آدم محترم و خونواده داره رو بگم اینا بچه خیابونی هستن،ننه بابا ندارن،شبا هم گوشه پارک میخوابن
2-اینکه مثلا یکیو پیدا کنم که از صب تا شب مث موش توی این سایت و اون سایت و این گروه و اون گروه سر بکشه و نامه های دیگرونو کپی کنه و جای دیگه مطرح کنه و بقیه هم هرهر بخندن
3- اینکه مثلا 100 تا آی دی برای خودم بسازم،با 50 تاش به مردم فحش بدم،با 50 تای دیگشم قربون خودم برم
4- اینکه مثلا از ابتدای تاریخ بشر و جنگ هابیل و قابیل تا همین اعدام صدامو ربط بدم به اونایی که ازشون بدم میاد و هی هم تکرار کنم که من از اول میدونستم،من آگاه بودم،من فهمیده بودم،به من وحی شده بود،من...من...من...من
حالا آنسه جون ترو خدا چن تا نکته شم خودتون یاد بدین،به خدا صواب داره،حیف نیس که شما از صب تا شب با 100000000تادشمن مشغول مبارزه باشین ،اونوقت ما حتی یه دونه دشمن درست و حسابی هم نداشته باشیم؟
الهی که من قربون شما برم که اینقده بلا هستین و اینقده قشنگ وقتتونو بین دشمناتون تقسیم میکنین که برای هیچکدوم کم نیارین،راستی آنسه جون،شما کی برای خونوادتون وقت میذارین؟

6 comments:

Anonymous said...

toro khoda bas konid ta key mikhaid eine khooroos jangy be ham beparin khodetoon khastatoon nashod

Anonymous said...

و آنگاه که دشمنان آنسه (ع) دست از دشمنی برداشتند و میدان کارزار را ترک گفتند غمی عظیم بر آنسه (ع) مستولی شد ... در این زمان از سوی فرشته ی وحی ندا آمد که هین آنسه غمین مباش که به امر خداوند به دشمنانت نیرویی دادیم که از بامداد تا شام با تو بجنگند و کارزار کنند تا همگان بر دانش و برگزیدگی تو ایمان آوردند ....و این نشانه ای است برای بندگان و ما حجت خود را تمام کردیم بر آنان . باشد که ایمان آوردند .....آمین

Anonymous said...

fekr nemikonid pullniro fellan mohemtare oon az anse kheily badtare ye fekri biain be halesh bekonim albate age azash nemitarsid

Anonymous said...

lotfan 1 webloge hamin tory ham baraye pullniro bezanid ta roosh kam she va bedoone ba karhash mokhalefim

Anonymous said...

test

Anonymous said...

vay kheyli ba mazze goftin man ke kkeyf kardam are manam movafegham ye webloge in modeli ham baraye oon pullniroye divane bezanid age azash nemitarsid

dar morede inke aanse key be khanevadsh mirese bayad begam age khodesh javab midad migoft be shoma rabti nadare to kare man dekhalat nakonid dar sorati ke khodesh to kare hame dekhalat mikone