Tuesday, March 6, 2007

نزن نزن که اونا خوب می زنن



با حرفاشون این روزا دارن آنسه رو چوب می زنن
نزن نزن که اونا خوب می زنن


و آنجا که انسانها یک آنسه ی جانی را بر کرده هایش کتک زنند ، هخانسه را معرفت اجازه ندهد که بر روان پریشی حقیر دست بلند کند که هخانسه انسان باشد و بر انسانیت خویش مفتخر..... به انسانها بگویید هخانسه تا آن زمان که آنسه دیگر بار سر بلند کند و با نقشه ای جدید بر انسانها نیرنگ نماید ، قلمش را غلاف خواهد کرد . خواه دیگر بار مهرداد را نیرنگ نماید و گوگوش را دیوار همسایه بالا رود یا تا ابد خموش باشد ، هخانسه بر لاشه های نیمه جان حمله نخواهد کرد که او مردار خوار نیست .... و به خاطر بیاور آنسگان را که کرکسانی بودند بر فراز آسمان . روزها بر سر مسافر گمگشته در کویر چرخ ها زدند و شب ها در کمین بنشستند تا نیش عقربی گمگشته را مجروح کند و جملگی بر او فرود آیند و از هر سو زخم نمایند .... لاشخوران را چهره ی پلید تا بدان جا انسانها را نفرت بر انگیخت که بیاموختند هرگز چنین نکنند حتی آنسگان را که فرقی است در انسانیت و بر آنسگی..... و همانا که زشتکاران بدکردار در چاه خویش کنده از آنسگی پشیمان گردند و انسانها در مرداب آنسگان بر انسانیت خویش فخر فروشند....

ولیک آنسگان گرامی همچنان خواهند توانست مسایل آنسگی خویش را دنبال نمایند

http://ansehonline.blogspot.com




7 comments:

Anonymous said...

man hakhanseh mikham

Anonymous said...

این همه منتظر موندم آپ شه . حالا دیگه نمی نویسین . منم هخانسه می خوام

Anonymous said...

قرار بود از پلنيرو بنويسيد چي شد شما ها واقعا عجيبيد وقتي هم كه بهتون ميگن از پلنيرو ميترسيد بهتون بر ميخوره

Anonymous said...

یکی از سرگرمی های من در روز دیدن وبلاگ شما بود . با اینکه دیر آپدیت می کردین . حداقل هخانیرو رو ادامه بدین . داستان نصفه موند. خانم یا آقای بالا راست می گه . نکنه می ترسین؟

Anonymous said...

rast migan. hakhaniro chi shod pas?

Anonymous said...

لااقل همون داستان انسه رو ادامه بدید خیلی بد میشه انسه حسابی لجش گرفته بود.هیچ راهی نداره شما ادامه بدید کارتون رو؟

Anonymous said...

ahhhhh
edame bedid loftan . delemoon be in weblog khosh bood har rooz mididimesh. inam ke update nemikonid . pas koja ro bayad bebinim ?